Tksbz

Tksbz

تجارت کسب و کاربازار(Business, business, market)
Tksbz

Tksbz

تجارت کسب و کاربازار(Business, business, market)

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی


کاملترین پکیج نمونه سوالات بیمه مرکزی ازمون بیمه های زندگی
دسته بندی بیمه
بازدید ها 52
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2938 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 84
نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی

فروشنده فایل

کد کاربری 23622
کاربر
نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی بهمراه کلید سوالات با ایین نامه ها و اصطلاحات بیمه ای بصورت کامل شامل 465 سوال .

در این پکیج تعداد 465 نمونه سوال به همراه جواب ایین نامه ها وجود دارد که مورد نیاز داوطلبان آزمون نمایندگی بیمه های زندگی می باشد ، مطالعه این موارد احتمال کسب نمره قبولی را برای داوطلب افزایش می دهد .

سایر داوطلبان نیز می توانند از این پکیج کامل استفاده نمایند

1- داوطلبان آزمون نمایندگی بیمه

2- داوطلبین آزمون بیمه عمر

3- داوطلبین آزمون بیمه ایران

دانلود پاورپوینت طراحی داخلی فروشگاهها


پاورپوینت طراحی داخلی فروشگاهها آپلود عکس

طراحی داخلی فروشگاهها طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ طراحی داخلی فضاهای اقامتی ( خانه و هتل) طراحی داخلی فضاهای اداری طراحی داخلی فضاهای درمانی

دانلود پاورپوینت طراحی داخلی فروشگاهها

طراحی داخلی فروشگاهها
طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ
طراحی داخلی فضاهای اقامتی خانه و هتل
طراحی داخلی فضاهای اداری
طراحی داخلی فضاهای درمانی
دانلود پاورپوینت طراحی داخلی فروشگاهها
دسته بندی معماری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 12918 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 170

طراحی داخلی فروشگاهها

( تصاویر )

طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ

( تصاویر )

طراحی داخلی فضاهای اقامتی ( خانه و هتل)

( تصاویر )

طراحی داخلی فضاهای اداری

( تصاویر )

طراحی داخلی فضاهای درمانی

( تصاویر ) و نقشه های مرتبط

دانلود پاورپوینت طراحی داخلی فروشگاهها

دانلود مدیریت فروشگاه آنلاین


Novin.com
آپلود عکس
آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

مدیریت فروشگاه آنلاین آپلود عکس

فروشگاه طراحی شده بر روی اینترنت است که فروشندگان می توانند محصولات و کالاهای خود را از این طریق عرضه کنند و خریداران می توانند محصولات آنها از قبیل گوشی،قطعات ،کتاب و نرم افزار را خریداری نمایند

دانلود مدیریت فروشگاه آنلاین

فروشگاه
طراحی 
مدیریت 
آنلاین
دسته بندی سی شارپ #C
فرمت فایل zip
حجم فایل 7680 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

فروشگاه آنلاین

فروشگاه طراحی شده بر روی اینترنت است که فروشندگان می توانند محصولات و کالاهای خود را از این طریق عرضه کنند و خریداران می توانند محصولات آنها از قبیل گوشی،قطعات ،کتاب و نرم افزار را خریداری نمایند.
سیستم فروشگاه از دو قسمت قابل مشاهده برای بازدید کننده و قسمت مدیریت تشکیل می شود.

امکانات پروژه :

مدیریت سیستم
مدیریت سیستم شامل بخش هایی مانند :
تعریف گروههای ( طبقه ) اصلی
تعریف محصولات هر طبقه
مدیریت اعضاء
مدیریت فروش ( شامل تایید خریدها و یا حذف خریدها )
فروشگاه ( قابل مشاهده توسط سایر افراد )
مشاهده گروههای اصلی
مشاهده محصولات هر گروه
عضویت در سایت
تایید نهایی سبد خرید
امکان ثبت نام و ورود به سایت
امکان خرید محصول ( اضافه به سبد خرید -مشاهده سبد خرید -ویرایش و حذف آن – ثبت خرید،امکان خرید بصورت پستی و پرداخت الکترونیکی و همچنین از طریق فیش بانکی )
امکان جستجو در سایت
امکان مدیریت سایت ( اضافه کردن محصول جدید-حذف محصول-مشاهده و حذف کاربر-مشاهده و تایید سبد خرید کاربران-تغییر کلمه عبور )

امکانات پیاده سازی  فروشگاه آنلاین:

۱- محیط برنامه نویسی : Microsoft Visual Studio
۲- زبان برنامه نویسی : C# 
۳- تکنولوژی : دانت نت فریم ورک
۴- پلت فرم : ویندوز – تحت وب
۵- بانک اطلاعاتی : Microsoft Sql Server
۶- JQuery ، Java Script ، CSS ، HTML و…

دانلود مدیریت فروشگاه آنلاین

دانلود پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت


پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت آپلود عکس

این فایل حاوی مطالعه مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 43 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید

دانلود پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت

پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت
دانلودپاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت
مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه 
فروشگاه زنجیره ای وال مارت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2143 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

بخشی از متن:
فروشگاه های زنجیره‌ای مجموعه فروشگاه هایی هستند که دارای مدیریت واحد هستند و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده اند. این فروشگاه ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده می‌کنند و معمولاً محصولات مشابه یا تقریبا مشابهی ارائه می‌کنند.
در سال ۲۰۰۴ فروشگاه های وال مارت برای اولین بار به عنوان بزرگترین و سرمایه دارترین فروشگاه های زنجیره‌ای جهان شناخته شدند. وال‌مارت، (Walmart)‏ یک شرکت زنجیره‌ای مواد خانگی، غذایی، سوپرمارکت و هایپرمارکت است. این شرکت، درحال‌حاضر، بزرگترین شرکت جهان می‌باشد. این شرکت همچنین، با بیش از دو میلیون کارمند، بزرگترین کارفرمای خصوصی جهان می‌باشد.

حوزه فعالیت شرکت وال مارت، خرده‌فروشی است. کسب ‌و کار این شرکت، در پنج بخش صورت می‌گیرد :
فروشگاه‌ها
سوپرسنترها
بازارهای محلی
سامز کلاب‌ها
فروشگاه‌های بین‌المللی

و...


فهرست مطالب:
فروشگاه زنجیره ای
فروشگاه زنجیره ای وال مارت
حوزه فعالیت وال مارت
سوپرسنترها
بازارهای محلی
سامز کلاب
فروشگاه‌های بین‌المللی
ویژگیهای شرکت
مدل کسب و کارشرکت وال مارت
موقعیت وال مارت در بازار
استراتژی وال مارت
تحلیل استراتژی وال مارت
نقاط قوت
نقاط ضعف
فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه
تحلیل استراتژی SWOT فروشگاه زنجیره ای رفاه
مقایسه ماتریس swot رفاه با وال مارت

دانلود پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت

دانلود طراحی فروشگاه ماوی مبلمان


طراحی فروشگاه ماوی مبلمان آپلود عکس

دکوراسیون داخلی با گستره ای وسیع که هر روز حوضه هایی جدید به آن افزوده میشود در واقع رشته ایست بسیار جامع که اطلاعات زیادی را در شاخه های مختلف میطلبد هنر یکی از اصول دکوراسیون میباشد که برای آراستن یک محیط به آن نیاز داریم با اینحال هنر با تمام وسعت خود تنها بخشی از نیازهای یک پروژه دکوراسیون را پاسخگوست

دانلود طراحی فروشگاه ماوی مبلمان

علم فیزیک 
رنگ های خنثی
دکوراسیون مدرن 
دکوراسیون و طراحی دیوارها
تندیس گری نور بوسیلهء شیشه
رمز طراحی
هفت اصل در طراحی داخلی
رنگ در طراحی داخلی
انتخاب رنگ
استفاده از نورهای مختلف
چراغ های دیوارکوب
هالوژنها
نورافکنهای پرنور
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 67 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

نگاهی تازه به دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی با گستره ای وسیع که هر روز حوضه هایی جدید به آن افزوده میشود در واقع رشته ایست بسیار  جامع که اطلاعات زیادی را در شاخه های مختلف میطلبد هنر یکی از اصول دکوراسیون میباشد که برای آراستن یک محیط به آن نیاز داریم با اینحال هنر با تمام وسعت خود تنها بخشی از نیازهای یک پروژه دکوراسیون را پاسخگوست .

 شایید برای یک طرح زیبا از دکوراسیون بایست روانشناسی نیز  بدانیم . باید بدانیم ه تنها زمانی زیبایی اشیاء به  نهایت خود نشان داده میشود و در محیط درک میشود که هر چیز در جای خود قرار گیرد . به طور مثال یک رنگ در  محیطی زیبا دیده میشود و در محیطی دیگر ناخوشایند میشود و این حس خوب یا بد نه به ذات رنگ که به قرار گیری و همخوانی با محیط پیرامونش وابسته است . گاهی سیاه زیباترین رنگ است و گاهی سفید زشت ترین رنگ محیط  میشود. طراحی داخلی Interior Design که به عنوان یک حرفه، یک هنر و یک صنعت در دنیا شناخته شده، بهینه سازی فضاهای داخلی ساختمان ها به منظور انجام فعالیت های روزمره یعنی زندگی و کار است. بخش اعظم عمر ما در فضاهای داخلی بناها سپری می شود. این فضاها محیطی را ایجاد می کنند که پاسخگوی نیازهای اساسی ما نظیر نیاز به سرپناه بوده و بسیاری از فعالیت های ما در آن صورت می گیرد. همچنین آنچه به یک بنا روح می بخشد، فضای داخلی آن است. بنابراین می توان گفت کیفیت فضای داخلی از یک طرف تاثیر مستقیمی بر نحوه انجام فعالیت های ما در آن دارد و از طرف دیگر نگرش، احوال و شخصیت ما را تحت تاثیر قرار می دهد. بر این اساس، هدف طراحی داخلی، بهبود عملکرد فیزیکی و روانی فضا برای راحت سازی زندگی در آن است. فضای معماری بدون طراحی داخلی یا اصلا قابل استفاده نیست یا در صورت قابل استفاده بودن، کارآیی لازم و بهینه را نخواهد داشت.

همه انسانها در اعماق درون خود خواستار آرامشند. این امر، برای هر فرد، اگر نه در هیچ جای دیگر، حداقل در خانه باید محقق شود. در خانه است که می‌توان انرژی‌های از دست‌رفته طی روز را جایگزین کرد. دور هم جمع شدن اعضای خانواده، گپ زدن و چیزهای ساده این‌چنینی به ما انسانها کمک می‌کنند تا خستگی‌های روزانه را در جایی بیرون از خانه جا گذاشته و برای فردا آماده شویم. فضای داخلی خانه می‌تواند منبع تمام‌نشدنی نشاط و آرامش باشد به شرطی که بعضی از جزئیات ظریف که بسیار موثر هم هستند رعایت کنیم. گاهی توجه به نکته‌های کوچک، نتایج بزرگی به دنبال دارد.

امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش امریست انکار ناپذیر. هرچند استفاده از میلگرد و رابیتس و متعاقب آن گچ یا سیمان سالهاست در کشور ما رواج دارد اما در طول این مدت نحوه طراحی داخلی بویژه طراحی دکوراسیون سقف دستخوش تغییرات زیادی شده است. سابق بر این طرحها همگی یک چهارچوب خاصی داشتند,استفاده از اشکال منظم,چند ضلعی منظم,دایره یا بیضی ویا تلفیقی از این اشکال بسیار متداول بود اما امروزه طراحان داخلی سعی دارند کمتر از قرینه سازی استفاده نمایند و یا به بیان بهتر سبکهای کلاسیک رفته رفته جای خود را به سبکهای مدرن داده اند.

طراحی داخلی مجموعه دانش " فن و هنری است که با عناصر متعلقه و مرتبطش از قبیل فرم رنگ بافت و .... سعی در بهینه سازی فضاها و دست یابی به کارائی و کار کرد مناسب در کنار زیبائی " معانی و معناها میباشد.طراحی داخلی با ایجاد مجموعه ای از بایدها و نبایدها "کثرت ها و کاستی ها "و قرار دادن فرم در برابر فرم و فضا " طبیعت در برابر هندسه ( معماری ارگانیک ) " داخل در برابر خارج  و همچنین قدرت و منطق مردانه از یک سو و احساسات زنانه ازسوی دیگر (که در اوج را وجود به تفاهم رسیده اند )می کوشد ارتباط معنائی و فرمال مفهوم بخشد .در واقع طراحی داخلی به وسیله این ترکیب می خواهد به اهداف مورده نظر خود در طراحی فضا دست یابد در طراحی داخلی با ایجاد ضرب و اهنگ در هندسه می توان احساسات حرکتهای عمودی و افقی ایجاد کرد. ما در معماری با فرکانس های نوری که طول و عرض و ارتفاع را تعریف می کنند، سروکار داریم و موقعی که این سه به موجزترین شکل واقع شود، شما احساس زیبایی می کنید مجموعه ای از اشکال هندسی، که به صورت مجرد و بی هیچ واسطه ای در فضایی دو بعدی تعین یافته اند. تناسبات، ابعاد، غلظت، تونالیته رنگ های استفاده شده و تحریکات حسی موجود در هر اثر ، بیانگر هماهنگی دقیق در اجزاء است.

انسان به واسطه گرافیک محیطی در کنار طراحی داخلی با محیط پیرامون خود سخن می گوید ، و با دیگران ارتباط برقرار  می کند.  طراحی داخلی در ایجاد  فضایی مطلوب و دلنشین برای افراد جامعه  نقش موثردارد

محیط مناسب  یعنی فضایی که بشر در آن بتواند فارغ از  فشارهای ناخواسته روانی  رشد کرده و شکوفا شود و این از خواسته های عقلانی و منطقی  هر جامعه است. گرافیک " محیط زیبایی بصری و نظم  و هماهنگی مطلوب  فضا است.

مقصود از  تمام طرح های گرافیکی برای  محیط  داخلی و خارجی ایجاد  فضایی برای زندگی  پر نشاط و سالم و قانع کننده است مشخص کردن یک مکان از مکانی دیگر ، زیبا سازی  ، نظم و انسجام  بخشیدن به فضای و گسترش حیطه فعالیت طراحی داخلی، از  اهداف گرافیک محیطی  به شمار می رود.

رنگها حس درونی دکوراسیون

رنگ چیست؟

دانلود طراحی فروشگاه ماوی مبلمان